måndag, mars 19, 2012

Nytt från Gina Tricot. Nej inte kläder. -Nagellack.

Förra veckan visade Pamsan på ClawsInColor en riktig skönhet från Gina Tricot. Nämligen Viva Glam. Jag är ytterst tveksam till klädkedjors egna nagellack (tex JC, HM, Only) men jag har ju inte testat några så jag kan ju egentligen inte uttrycka mig om saken. När jag såg lacket hos Pamsan insåg jag att jag var tvungen att krypa till korset och införskaffa det. Typ. Direkt.

Köpte även två lack till när det var erbjudande om tre lack för 99:-.

DSC_0191
Viva Glam (guldigt silverglitter eller silvrigt guldglitter), Lilac Me (lavendelfärgad creme) och Rain Forest (gräsgrön med en tint av blå creme).


DSC_0197
Alla lack är betydligt mörkare i verkligheten med allt solljus gjorde lacken väldigt ljusa. 
Vad tycker ni om de olika klädkedjornas nagellack? Är de lika bra som tex China Glaze och OPI?

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

4 kommentarer:

  1. Wii vad kul! :) Ska nog testa några fler lack från Gina.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Pamsan: Absolut! De var jättesnygga allihop så jag tror det kan bli fler av dem.

      Radera
  2. H&M's lack är iaf mycket bra tycker jag :) Så det blir spännande att testa dessa också, ska kila in och se om min gina fått in dom ännu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Honi: Jag har testat HMs gamla lack för typ 15 år sedan (när lacken hette FOB, Face of Beauty) och de var väldigt bra men jag har fått för mig att de var bättre förr, men som sagt jag har inte testat de nya.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: