måndag, oktober 01, 2012

IsaDora - Marzipan

Det här lacket har varit mitt favoritlack i sommar. Helt underbar somrig färg som gjorde mig glad när som helst. Täckte fint och trots den breda borsten var det lätt att måla med. Det kan kanske bero på att jag har vant mig lite med den breda borsten som jag annars bara tycker är bra för att måla franska tippar. Blir till och med glad när jag ser bilderna :)

DSC_4358


DSC_4363


DSC_4368


Påminner mig lite om after sun-lotion.

Hittade ni några favoriter av IsaDoras pasteller?

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

6 kommentarer:

  1. Jag älskar de breda borstarna!!! ;)
    Det här är fint!
    Blir sugen på prinsesstårta ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Little Miss Nailpolish: Prinsesstårta var en bra liknelse även fast färgen inte stämmer. Man blir helt klart sugen på sötsaker :D

      Radera
  2. Jättemysig färg och jag tycker också väldigt mycket om Isadoras borstar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helena: Det tog ett tag innan jag blev vän med dem även fast jag inte har varit lika anti som många andra.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: