lördag, mars 17, 2012

Min första bloggvinst!

Kerstin på Skimmerskuggan har ju under våren kört (och kör fortfarande) en Vårkalender medn många fina vinster. I veckan var det min tur att vinna. Min första bloggvinst ever! Wiiho! Jag vann en bortsrengöring från Idun och härom dagen kom den med posten. Inte nog med att jag vann en borstrengöring, jag fick med en Idun Kabukiborste också!

Jag har redan hunnit testa rengöringen. På mindre än ett par minuter hade jag tvättat alla mina skuggpenslar (sex stycken) och de var redo att användas direkt! Vilken skillnad mot att använda tvål/schampo/balsam! Då tog det ju evigheter innan borstarna torkade och man var tvungen att se till att inte vatten rann ner i borstarna så de måste torka lutade mot något och bla bla. Suck.

DSC_0229


Jag undrar bara varför i hela världen har jag inte testat en riktigt borstrengöring tidigare för?!

Hur tvättar ni era sminkborstar?

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

2 kommentarer:

  1. Vilken trevlig överraskning med kabukin! Den är en storfavorit hos mig!

    Jag tvättar mina borstar... eh, alldeles för sällan...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kerstin: Ja det var verkligen en fin överraskning.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: