tisdag, december 13, 2011

China Glaze - Lubu Heels

"Sminkan och Emma lackar mot jul" i deras nya temavecka. Jag skall försöka hänga på den här gången med dagens manikyr.

Det här lacket trodde jag verkligen skulle vara juligare. Mer rött och mer glitter helt enkelt. Nu blev det inte så även fast man ser det röda glittret på nära håll. På långt håll ser lacket nästan lila ut. Lacket består av rött glitter i en svart jellybas. Jelly har ju en tendens att bli ojämnt och flammigt vid applicering och så var det också denna gång. Tre lager för att få lacket någorlunda jämnt. Inget överlack på bilderna så de ser lite knottriga ut.

DSCF4928
Baslack: LA Girl - Whitener & Smoother. Ett lager. Och Scratch - No Dry Nails. Ett lager.
Lack: China Glaze - Lubu Heels. Tre lager.


DSCF4931


DSCF4935


DSCF4936


Vill man ha ett lack som visar glittret lite mer kan jag tänka mig att detta kan vara ett alternativ. Har inte testat lacket själv men utifrån bilderna är jag rätt säker på min sak.


Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: