tisdag, december 13, 2011

China Glaze och Color Club i handeln

Nu har jag snokat lite mer på Ica Maxi och Kicks vad gäller China Glaze och Color Club.

"Mitt" Kicks har China Glaze Metro, Matte Magic Top coat och ett ställ med nedanstående lack. Alla för 99:- styck.

IMAG0517

Såg även att de hade en presentförpackning från China Glaze. Denna tror jag kostade 198:-

IMAG0518

Jag har varit på två Ica Maxi och letat China Glaze. Inget av dem hade ChG. Däremot hade de Color Club. Den ena butiken hade en skål med 10-talet lack som hade skiktas sig för 75:- styck. Den andra butiken hade ett helt ställ med minilack till priset 2 för 40:-. Jag har inte koll på Color Club så jag vet inte om det är nya lack eller inte. Vet ni?

IMAG0519
Tyckte det var väldigt bra pris med 2 för 40:- med tanke på att Depends lack kostar mer än det och är betydligt mindre.

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

2 kommentarer:

  1. Hm, är ColorClubflaskorna fullstora? Isf är det är jättebra pris. Ser ut som en salig blandning av olika kollektioner, å vad jag önskar att mitt IcaMaxi inte slutat med CC.

    SvaraRadera
  2. lackynails: Det är miniflaskor. Glömde att kolla hur mycket de innehåller men det är inte fullstora flaskor i alla fall.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: