fredag, november 11, 2011

Åh hjälp!

Det är ungefär det enda jag kan säga nu. Jag skulle ju beställa magnetlacken från Nails inc härom dagen men blev lite ivrig och gjorde två andra beställningar på nagellack istället. Nu har jag klickat hem 19 lack och inte ett enda av dem var de jag egentligen skulle ha. Gaahh! Nu har jag dessutom inte råd att köpa de lacken jag egentligen skulle ha så nu är det bara att vänta tills nästa lön kommer.

Att jag aldrig lär mig.

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

6 kommentarer:

  1. Cactus: Det är ju såååå typiskt! Det sjuka är att jag nu funderar på vad annat jag kan göra avkall på så att jag kan köpa de där lacken jag egentligen skulle ha i alla fall. Behöver man verkligen äta? ;)

    SvaraRadera
  2. NUBAR har massor av snygga färger/nyanser. Finns de att köpa på t ex KICKS eller någon annan affär? Själv ska jag klicka hem några Zoya-lack nu i helgen.

    SvaraRadera
  3. Peter: Jag är verkligen inte rätt person att fråga när det kommer till Nubar. Jag äger som sagt bara ett Nubar och inget Zoya än så länge. Vart köper du dina Zoya-lack?

    SvaraRadera
  4. Jag köper lacken på nailcare club-zoya. Jag har precis målat mina naglar o tånaglar med China Glaze(Limbo Bimbo). I Fredags inhandlades OPI(Koala Ber-y), ett av mina favvo-lack. Förra veckan köpte jag OPI(Bogotha Blackberry). Medans jag kommer i håg, har du Creative(Crimson Uprising) till försäljning eller byte?

    SvaraRadera
  5. Peter: Jag har inget av lacken du räknar upp men googlade dem och blev lite sugen på Bogotha Blackberry. Jag har typ inga rosarosa lack alls tråkigt nog.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: