onsdag, november 09, 2011

Pris på Nubar?

När man handlar Nubar på ze internets vad kan man räkna med att få betala då? Är 60 kr/flaska ett bra eller dåligt pris? Jag har bara Nailmail att utgå ifrån då jag inte äger mer än ett Nubar lack (som dessutom är ett Moodies). Jag är grymt sugen att bara tokklicka hem några lack men vill kolla med er först vad man "bör" betala för dem.

Vill bli kompis med bland annat Purple Beach och Indigo Illusion ungefär nu.

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

8 kommentarer:

  1. Om du menar utan frakten medräknad så tyckte jag det var en tia för mycket ungefär. Jag köper dem för 7,5 dollar på Nail de Royale (fast just nu har de rea!), och dollarn är inte riktigt 7 kronor nu. Men det är ju om man är kinkig, 60 kr var väl ett okej pris också mig veteligen :)

    SvaraRadera
  2. Cactus: Detta är på beautybay.com och priset är ca 57:-/styck exkl frakt. De har Nails Inc Magnetic också vilket var det jag egentligen letade efter för 120:- styck (vilket jag tyckte var väldigt mycket men har inte hittat mågon bättre).

    SvaraRadera
  3. Låter super. Att köpa på NailShop kostar liksom 130 spänn eller så.

    SvaraRadera
  4. Sarah: Ja jag tyckte det lät som ett rätt bra pris. Tyvärr har jag gått loss på två webshoppar sedan jag postade detta så nu får jag hålla tillbaka lite grann. Trist.

    SvaraRadera
  5. Jamen dåså, då var det ju en försumbar skillnad :)
    Magnetlacken är rackarns dyra! Och alla håller tydligen inte bra kvalitet heller vilket ju är synd. Är allt lite sugen på dem också :)

    SvaraRadera
  6. Cactus: Jag har kikat lite på LCN innan fast jag har inte testat dem. Tyckt dock att magneten till Nails Inc verkar lite roligare. Finns det andra märken av lite kvalitet som också tillverkar magnetlack?

    SvaraRadera
  7. Det är nog ett okej pris. Jag brukar köpa Nubar från en säljare på eBay (http://myworld.ebay.co.uk/misssaigon98/?_trksid=p4340.l2559) och brukar få ge ca 5 dollar/st, dvs ca 33 kr/st (och sen tillkommer lite frakt också så det brukar landa på ca 50 kr/st). Jag har en hel del lack från Nubar och tycker att de allra flesta är riktigt bra! De har ju en del duokroma godbitar! :-)

    SvaraRadera
  8. Saga: Tack för tipset! Det ska jag genast kolla in. Jag är ju på jakt efter de duokroma lacken.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: