söndag, september 18, 2011

Disorder god damn it!

Tänk så mycket fel det kan bli när man delar upp en hel manikyr på flera inlägg. Jag målade ju med LA Girl Color Addict - Disorder i detta inlägg och fortsatte med lite layering i detta inlägg. Men jag har hela tiden skrivit att det är LA Girl - Fairytale som ligger som bas- vilket det inte är. Riktiga Fairytale kan man se i detta inlägg, trots enormt mörka bilder.

Uppmärksamma läsaren Andrea påpekade detta så att jag kan ställa allt till rätta igen. Tack snälla! Om du mailar din adress till mynailmania[at]gmail[punkt]com så skall jag posta en liten överraskning till dig som tack för hjälpen!

Jag försöker att kontrollera lacken jag skriver om en extra gång innan jag publicerar men ibland blir det helt enkelt fel. Ber om ursäkt om detta har lett till att någon har köpt fel lack i tron om att det var antingen Disorder eller Fairytale - det är trots allt ganska stor skillnad på dem även fast båda är grå.

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: