lördag, augusti 13, 2011

Uppdatering - Först ut

Tänkte bara uppdatera er på hur den förra manikyren ser ut idag, fyra dagar efter jag gjorde den.


Mobilbilder med halvtaskig skärpa.

Lite lite tipwear på lillfingret om man tittar nog. Bra betyg!

Den är fortfarande helt perfekt! La på ett till lager överlack dag två och tipwearen är i princip obefintlig. Lacket har fått lite sprickor på kanterna men inget som syns jättemycket. Detta vita baslack är det första lack av märket Kleancolor som jag testar och jag gillar det banne mig! Tummen upp! Milani vet jag att jag gillar sedan förut och det skall bli intressant och se om Gems passar lika bra på svart bas som på vit.

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: