lördag, juni 25, 2011

Nytt paket att slita upp i förtjusning.

Häromdagen fick jag en avi på ett paket med posten. Kunde inte komma på vad det kunde vara för det enda paket jag väntade på hade enligt USPS inte skickats än. Trots den informationen var det ändå det paketet som låg och väntade på mig. Yeah!

Reaktionen över innehållet var minst sagt blandad. Mina efterlängtade gula lack hade helt fel nyans och kommer att få gå vidare på antingen tradera eller här. Intresserad någon?
DSCF3523
Shock och Wave Length
Wave Length


Shock



























Men Milanilacken var superhärliga och det bästa av allt var lacket från L.A. Girl Glitter addict! Jag har längelänge letat efter ett genomskinligt lack med svart glitter i men gått bet varje gång och jag hade inga förhoppningar denna gång heller efter att ha sett färgprovet. Men döm av min förvåning när lacket var precis allt och lite till. Jag är superglad över att jag ÄNTLIGEN har lacket i min arsenal.

DSCF3519
Milani - Silver Dazzle, Red Sparkle och Gold Glitz.




















DSCF3522
Milani Jewel FX - Gold





















DSCF3525
LA Colors - Voltage (clear) och LA Girl Glitter Addict Uninhibited.

Färgprov på LA Girl - Uninhibited











































Bilder © My Nail Mania om inget annat anges. Bilder på lackprover kommer från Cherry Culture.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: