söndag, juni 12, 2011

Omöjlig

Jag har gjort det igen. Skickat iväg en beställning på nagellack jag egentligen inte behöver eller kanske har råd med. Men what the heck!

Det blev åtta lack och de kommer från Cherry Culture;

MILANI SPECIALTY NAIL LACQUER ONE COAT GLITTER Silver Dazzle MILNP080522
MILANI SPECIALTY NAIL LACQUER ONE COAT GLITTER Gold Glitz MILNP080525


MILANI SPECIALTY NAIL LACQUER ONE COAT GLITTER Red Sparkle MILNP080521

MILANI Jewel FX Nail Lacquer Gold MILNP057531











LA Colors Color Craze Nail Polish Wave Length LACNP044413


LA Colors Color Craze Nail Polish Shock LACNP044419



LA Colors Color Craze Nail Polish Voltage (clear) LACNP044401



LA Girl Glitter Addict Uninhibited LAGNP052456








Lacket Milani Silver Dazzel har jag letat efter ett tag så jag blev jätteglad när jag hittade det i en webshop där de faktiskt skickar till Sverige. Yeay!

Bilderna kommer från Cherry Culture.

2 kommentarer:

  1. Grattis till silver dazzle :-)

    SvaraRadera
  2. Tackar! Jag hittade länken på din blogg efter att jag postade min kommentar :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: