lördag, juni 25, 2011

Slut på nagelolja

En av mina favoritprodukter har tagit slut, nämligen Scratch Nail Food. Jag begav mig till Åhléns och köpte en ny nagelolja och passade även på att införskaffa en nagelstärkare, Scratch - No Soft Nails (vilket var fel eftersom jag skulle ha No Dry Nails. Kanske någon som är intresserad av att köpa den av mig? Den är inköpt på Åhléns för 130:- 23/6 och är använd en gång. SÅLD).

DSCF3517
Scratch Nails - No Soft Nails och Nail Food. (130:- resp. 180:- på Åhléns)
Har hunnit testa nagelstärkaren och den kändes bra. Svårt att säga dock efter bara en applicering. Inte för att jag tror att mina naglar kan bli så mycket hårdare än vad de redan är. Jag skulle ju som sagt ha No Dry Nails efter att ha fuskat med att köpa ett annat nagellackborttagningsmedel än det jag brukar. Fy på mig!

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: