lördag, maj 05, 2012

MIYO - Magic

Detta är ett lack som jag köpte på (det välomtalade) Ica Maxi för kanske en månad sedan. Jag har suktat efter det längre än så. Det är MIYO - Magic och är ett djupblått skimmerlack. Det är helt otroligt fint och får ett väldigt djup i sig. Mina bilder gör det inte rättvisa.

Detta är mitt första och enda MIYO lack hittills men lacket hade så fina egenskaper så jag kommer garanterat att köpa fler. Det fanns nämligen inget att klaga på.

DSC_2283



DSC_2284


DSC_2285


DSC_2286


DSC_2289
På pekfingernageln är färgen mest lik.

Visst är det en härlig färg? Har ni några MIYO-lack?

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

4 kommentarer:

  1. Otroligt snygg blå! Har inget Miyo-lack och känner mig inte så sugen på märket heller. De måste nog släppa något mer spektakulärt för att intresset ska väckas.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nailtastic: Kan hålla med om att det inte var några sensationella färgupplevelser i kollektionen över lag men det fanns några godbitar som jag tror jag skall lägga vantarna på.

      Radera
  2. Köpte mina första två Miyo-lack idag, delvis för att de var billiga :) Men jag hittar inget namn på dem, bara nummer (34 och 35) Tyckte att namnet bord stå på lappen på korken men där står "It's Nailed It! Grape" på båda, och likadant stod det på alla andra flaskor jag vände och vred på i affären. En av de kan ju mycket möjligt heta Grape, men knappast alla? Mycket förvirrad :S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Cactus: Hmm, konstigt. På min står det It's Nailed It! Magic och sedan nummer 25 så jag trodde att Magic var namnet, men nu blev jag osäker. Måste nog åka på Maxi och snoka ;)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: