lördag, februari 25, 2012

Vill ni också beställa från Girly Bits?

*UPDATE*
Jag har ordnat med de beställningarna jag redan har fått så är det någon som fortfarande vill vara med och beställa så går det bra. Jag förlänger beställningarna till kl. 13.00 idag.
*UPDATE*

Är det någon som är intresserad av att samköra en beställning från Girly Bits? Hon släpper sin nya indie/franken/home maid/home poured kollektion imorgon kl 15 svensk tid om jag har räknat rätt (25th February 09.00 am EST ), rätta mig om jag har fel. Jag skall göra en beställning så om det är någon som vill hänga på så maila mig på mynailmania@gmail.com. Beställningarna görs enligt Girly Bits-standard.

Jag ansvarar inte för felaktiga adresser eller beställningar utan jag klipper och klistrar direkt från era beställningar så dubbelkolla allt så inget blir fel. Skriv gärna in om ni vill ha en liten eller stor flaska och den totala summa exkl frakt. På så sätt minskar vi felmarginalen. Jag vill inte att någon blir besviken över något som vi kunde ha uteslutit redan innan.

Jag kan heller inte råda över om någon produkt tar slut.

Jag delar frakten med antal lack oavsett om det är små eller stora flaskor för enkelhetens skull.

Räkneexempel baserat på Girly Bits priser ($);
3 flaskor á 6.00 = 18.00 (liten)
5 flaskor á 11.50 = 57.50 (stor)
4 flaskor á  7.00 = 28.00 (liten)
2 flaskor á 10.00 = 20.00 (stor)

Totalt: 123.50 $ för 14 flaskor

+ frakt.

Om frakten är tex 25 $ då delar jag frakten med antal flaskor, i detta räkneexempel 25 / 14 = 1.78 $ påslag per flaska oavsett storlek. Sedan tillkommer frakt inom Sverige beroende på hur många flaskor och vilken storlek på flaskor ni beställer. Jag kan skicka i postens förfrankerade förpackningar (pris beroende på mängden lack) men jag kan också köpa bubbelkuvert och skicka på så vis. Allt till självkostnadspris. Jag gör inte detta för att tjäna någonting på det utan för att alla skall få möjlighet att njuta av en persons fabless för vackra nagellack.

Vad säger ni? Vill ni vara med och beställa behöver jag alla beställningarna senast kl. 10.00 25/2 för att kunna samordna allt.

Så fort jag får orderbekräftelsen med fraktkostnad och liknande så vidarebefordrar jag all information till er.

BESTÄLLNING ÄR BINDANDE!!

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

6 kommentarer:

  1. Strålande idé! Klart jag vill vara med på det, mail skickas :)

    Jag har själv funderat på att dra igång liknande grejer för e-taliers som normalt inte går att komma åt för att de inte skickar till Sverige. Men sen blir jag alltid så orolig att folk ska beställa och vägra betala :/ Kan man med ta betalt i förskott av dem? Hur tänker du? (jag har inget emot att betala i förskott för övrigt)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Cactus: Bra fråga. I det här fallet så skickas orderbekräftelse tillsammans med fakturan så då vet man ju vad frakten blir men visst är det bättre att ta betalt i förskott eftersom det garanterar att köpet genomförs men det är ju lite mer osäkerhet för den som inte sitter som mellanhand eller vad man skall kalla det. Samma sak gäller med kontonummer men jag tycker paypal funkar rätt bra för likande ändamål.

      Radera
  2. Jag är hemskt gärna med jag med gissar på att jag hittar din mail här på bloggen skickar dig ett mail asap

    SvaraRadera
    Svar
    1. beautybyjenny: Jätteroligt! Jag har fått ditt mail och dina lack finns nu med i beställningen.

      Radera
  3. Självklart ska jag va med på detta!!!! Mailar i morgon bitti!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. elin: Skoj! Tror inte att de hinner komma innan vi åker upp men det kanske inte gör något?

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: