lördag, februari 25, 2012

Nyx vs Nyx

Det har visats en hel del fina layeringkombinationer med Nyxlacken Gold Glitter och Gilded Glitter. Jag funderade på om det var någon skillnad på de två lacken så jag beställde båda från CherryCulture.com. Skillnad förutom namnet, priset, flaskorna och mängden vill säga.

Nyx Girls - Gilded Glitter 10 ml, kostade 1,99 $
Nyx Advanced Salon Formula - Gold Glitter 15 ml, kostade 3,60 $

DSC_0032
Gold Glitter till vänster och Gilded Glitter till höger.
DSC_0027
Gilded Glitter överst och Gold Glitter nederst.
Det är två lager på swatcharna.

Jag ser ingen som helst skillnad på dem! Gör ni? Jag behåller Gilded Glitter för jag gillade den penseln bäst och lägger det andra på Swapsidan om någon är intresserad?

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

8 kommentarer:

  1. är glad för att jag också valde gilded glitter av de två!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Cactus: Penseln och priset gör det till ett ganska bra val.

      Radera
  2. Svar
    1. Helena: Är det inte lite underligt att de gör så här? Samma lack men två helt olika produkter under samma "huvudmärke" Nyx.

      Radera
  3. Ja, konstigt! Det kan ju vara något att den stora flaskan är för salongsbruk eller nåt?
    Förresten om din beställning från Girly Bits, om jag inte hade haft så mycket annat att göra just de senaste dagarna i stället för att hänga vid datorn så skulle jag absolut ha hoppat på din ide, men nu såg jag det för sent!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Minerva: Ja visst är det? Säkerligen är det så men det blir lite underligt när de båda säljs på samma ställe.

      Vad synd! Men nästa gång kanske?

      Radera
  4. Jag ser inte heller ngn skillnad... Bra med sådana jämförelser!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: