onsdag, januari 04, 2012

Turkost glitter från LA Girl och LA Colors

Den 1/1 tyckte jag att det var dags att tona ner eller hotta upp nyårsmanikyren med något helt annat. Gissa om jag valde mera glitter?!

Satt och målade ett nytt turkost lack på nagelhjulet och tänkte att turkost blir väl väldigt snyggt till guld och letade genast reda på lite turkost glitter. Glittren jag valde var LA Colors - Treasure Island som är en finfördelat turkost glitter i klar bas samt LA Girl - Nostalgic som är ett av lacke i Glitter Addict kollektionen. Det består av små prismatiska hexagoner samt små turkosa och stora turkosa hexagoner i klar bas. Perfekt blandning. De har dessutom nästan helt samma färg. TI tenderar att ha lite mera blått i sig men det är knappt man kan se det.

Jag tyckte kombon blir ursnygg! Naglarna ser nästan levande ut (hur de nu kan göra det?).

DSCF5097

Bas: Kan ses här.
Dekoration:  LA Colors - Treasure Island, ett lager och LA Girl - Nostalgic, ett lager. Applicerad med svamp.
Överlack: LA Girl - Diamond Top Coat, ett lager samt Poshé ett lager.
DSCF5098


DSCF5099


DSCF5103


DSCF5100


Jag gillar den här manikyren så mycket så den sitter kvar än idag.

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

6 kommentarer:

  1. Det där blev jättesnyggt!

    SvaraRadera
  2. Japp, det blev ju till och med snyggare än originalmanikyren som redan var jättefin!

    SvaraRadera
  3. Det blev ju jättefint! Jag måste skaffa mig Nostalgic och ett gäng till av de andra Glitter Addicts-lacken.

    SvaraRadera
  4. Annie: Tack! Jag blev själv väldigt förtjust i det för det sitter fortfarande kvar.

    Chaosophia: Jag håller verkligen med!

    Nailtastic: De är verkligen superglitter! Vill nog ha alla men 5 stycken får räcka för tillfället.

    SvaraRadera
  5. det blev ju super fint!!!!!

    SvaraRadera
  6. elin: Visst blev det?! Det är dessutom ännu snyggare i verkligenheten.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: