måndag, december 05, 2011

Paket från BeautyJoint

Jag fick inte mindre än två nagellacksleveranser förra veckan. Plus att jag köpte ett par lack när jag var på stan också. De lacken visade jag här.

Den första paketet kom från BeautyJoint och innehöll 16 lack varav 10 var till mig. Sist jag beställde från BJ var mitt vadderade kuvert trasigt men inga flaskor hade kommit till skada så denna gång valde jag shipping ensurance för $2,99 extra. Denna gång kom lacken i ett paket VÄL paketerade med så mycket bubbelplast att det var svårt att komma åt lacken. Kan vara bra att veta om man funderar på om det är värt att välja shipping ensurance eller inte.

Här är lacken i alla fall. Det blev en hel del avbockande på wishlisten denna gång.

DSCF4784
Metallic Pink, Metallic Fuschia och Metallic Purple. 

DSCF4788


DSCF4789
Holo Chrome, Chunky Holo Teal och Blue-eyed Girl.

DSCF4793


DSCF4797
Material Girl, Sparkling Mulberry och Retro Green.

DSCF4799

Chunky Holo Teal och Material girl finns under swap om det är någon som är sugen på dem.

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: