onsdag, december 07, 2011

Flat Rate Box på TransDesign

När jag beställde från TransDesign sist så tänkte jag passa på att testa Flat Rate Box. Om man köper upp till 9 lack kan man använda Small Flat Rate Box som kostar $20. Medium Flat Rate Box tar max 42 flaskor och kostar $65, Large Flat Rate Box tar 66 flaskor och kostar $80. Alternativet finns bara om carten innehåller 9 flaskor eller mindre så man måste alltid lägga till en kommentar att de skall använda FRB.

Jag handlade 9 nagellack och lite nagellim och glasfiber. Eftersom min cart innehöll fler än 9 saker så fanns inte FRB-alternativet. Välj då det som är billigast och skriv "Use Flat Rate Box" i kommentaren. För mig var det en chansning eftersom jag inte visste om de övriga produkterna var så pass små att de skulle få plats men det fungerade utan problem.

DSCF4809


DSCF4810

Tyvärr var jag inte förutseende nog för att mäta kartongen men utifrån måtten på USPS.com kan jag utläsa följande;

Small Flat Rate Box: 21,9cm x 13,6cm x 4,1cm
Medium Flat Rate Box: 27,9cm x 21,5cm x 13,9cm
Large Flat Rate Box: 30,4cm x 30,4cm x 13,9cm

Ni måste själva dubbelkolla att dessa mått är riktigt konverterade och jag tar inget ansvar för att TransDesign eller USPS ändrar sina produkter.

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: