söndag, december 11, 2011

Corega Tabs

Jag läste ett tips på en blogg för ett tag sedan att man kunde använda Corega Tabs för att ta bort missfärgningar på naglarna. Mina naglar är sjukt missfärgade så jag tänkte faktiskt testa det.

DSCF4869


DSCF4873
Bubblar en massa och luktar mint.
Nu får ni ha överseende med mina naglar för de är varken lagade, filade eller oljade och ser lite halväckliga ut.
DSCF4864
Vänster hand före.
DSCF4867
Höger hand före.
DSCF4876
Vänster hand efter.

DSCF4881
Höger hand efter.

Jag kan inte riktigt avgöra om det blev blekare men jag kommer att fortsätta en gång i veckan så få vi se efter nyår hur de ser ut då.

Har ni testat Corega Tabs?

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

2 kommentarer:

  1. Ärligt talat ser jag ingen skillnad, men jag har ju också läst på diverse ställen att det det ska funka, så jag är också lite nyfiken.
    Ser fram emot att ser hur det går framöver!

    SvaraRadera
  2. Chaosophia: Inte jag heller. Efter två gånger ser man inte heller någon skillnad. Men jag fortsätter ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: