lördag, november 26, 2011

Uppdatering på bildfronten

Det har varit lite stilla på bloggen denna vecka eftersom jag håller på att se över lagringsalternativen för mina bilder. I dagsläget kör jag Bloggers inbyggda Picasa webalbum men det har jag i stort sätt använt upp (1GB). Tänkte då att jag skulle lägga över alla bilder till Flickr och passar även på att lägga till en vattenstämpen och webadress på alla gamla bilder samt byta ut dem. Jag har kommit till juli men där tog det stopp hos Flickr. Jag har nämligen laddat upp min del (300MB bandbredd) för denna kalendermånad så jag måste vänta tills 1/12 för att kunna ladda upp nya fina bilder. Under tiden tänkte jag passa på att ge er lite andra lackrelaterade inlägg.

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: