fredag, september 23, 2011

När man inte har tid

Jag var i behov av en omlackning i förrgår en hade inte riktigt tid så jag räddade den befintliga manikyren istället. Jag fyllde i tip-wearen och alla chipparna med China Glaze - Custom Kicks och lät det torka för att sedan lägga ett lager China Glaze - Atlantis över. På så sätt får man en manikyr att se fräsch ut igen. Visst ser man på nära håll att lagren inte är jämna men oftast så tittar man inte så ingående på naglar man inte själv är ägare till.

Jag vet att jag har verkligen tjatat sönder Atlantis men vet ni vad? Det är det värt. Här kommer några bilder till från efter min lilla uppsnyggning. Manikyren blev så mycket mera effektfullt med tre lager Atlantis så jag kommer nog att köra på det i fortsättningen.








Om man klickar upp bilderna kan man se vart jag har fyllt i med Custom Kicks.

Jag är så kär i den här manikyren och det verkar som det finns en hel skara som håller med.
Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: