torsdag, augusti 04, 2011

Ett Korrespaket till!

Mitt senaste Korresköp kom härom dagen. Som jag har längtat!


Paketet innehöll;
White Tea Fluid Gel Cleanser, all skin types.

Jasmin Toning Body Mist, rich in sodium, magnesium, zinc and manganese, a multimineral complex that works to restore energy to skin cells - Doftar helt underbart! Perfekt sommarmist när man inte behöver någon parfym utan bara vill dofta lite fräsht! Favorit!

Quince body butter, smoothing and moisturising cream for all over the body, ideal for dry elbows, heels and knees - Denna har jag testat förut och den är helt underbar! Doftar gott, håller förutom armbågar och knän mjuka och fina även resten av huden smidig. Praktisk pumpflaska.

Juniper & Rum Showergel, juniper wood with tones of rum & spices - Doften påminner och bränt trä som uppstår när man tex svarvar och "bränner" träet med en ståltråd eller när man sågar genom ett tjockt trästycke och bandsågen "bränner" träet. För mig som har snickeriintresse/uppväxt ger doften mig glada minnesbilder. Tror dock att sambon får ta över den då jag själv är mer för blommiga och fruktiga dofter.




Jag fick även med prover;
Shea butter & vitamins hair mask, nourishing & hydrating for all hair types - Har redan en full size av denna och är väldigt nöjd med den. Gjorde en inpackning med den härom dagen och lät den sitta i hela natten. Mitt hår var verkligen bebismjukt dagen efter.

Pomegranate Moisturising Cream-Gel, oily to combinated skin - Har inte testat denna eftersom min hy är mer åt det torra, känsliga hållet.

Quercetin & oak Antiaging Antiwrinkle, day cream/sunscreen SPF 10, normal to combination skin - Har inte testat denna eftersom min hy är mer åt det torra, känsliga hållet.

Jag tänkta att jag skulle samla ihop de prover jag har fått från Korres med alla beställningar jag har gjort och dela ut dem till er. Detta gäller de som är dubbletter och de som jag redan har testat tidigare. Självklart är dessa helt nya och oanvända. Jag återkommer dem det i ett nytt inlägg där jag vet vilka proverna är.

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: