tisdag, augusti 23, 2011

Det blev ingen jul

Lacket jag visade igår var snyggt. Det hade en otrolig finish och kunde blända vem som helst. Men som jag också nämnde hade det en liten julkänsla över sig så jag bestämde att testa ett glitterlack från Kleancolor över. Lacket jag valde heter Kiss Goodbye och är ett genomskinligt lack med rosalila, mellanblått och guldigt glitter. Det fick naglarna att se mörkare ut och ge dem en lite mer blå känsla. Det rosalila glittret syns knappt men det guldiga blev väldigt fint. Kan tänka mig att Kleancolor - Metallic Red är en fin bas till enbart guldglitter.


Lack: Kleancolor - Metallic Red. Två lager.
Dekoration: Kleancolor - Kiss Goodbye. Ett lager.
Överlack: LA Girl - Diamond Top Coat. Två lager.
Vårdande: Scratch - Nail Food.




Jag måste även slå ett slag för LA Girl - Diamond Top Coat. Det ger en otrolig glans och håller mycket bättre än jag trodde när jag köpte det. LA Girl går från klarhet till klarhet i min bok.
Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: