tisdag, juli 19, 2011

I packningen

Nu har det gått alldeles för långt mellan inläggen men det finns en anledning till det. Jag har semester. På annan ort dessutom.

Hann inte fixa naglarna innan vi åkte 40 mil norrut så jag fick panikrafsa ihop lite nagelgrejer så jag skulle klara mig den dryga veckan vi skulle vara borta.

Det här är var som fick följa med i packningen.


DSCF3760
Frosty, Fairy Dust, Nova och Exceptionally Gifted.

DSCF3762
Frosty, Fairy Dust, Nova och Exceptionally Gifted igen.

DSCF3764
Orlys - Won't chip överlack, Scratch - Nailfood nagelolja, Scratch - No dry nails vårdande underlack, ett putsblock från The Body Shop, en pensel för dekoration och till sist en glasfil från Depend.

DSCF3766
Silver Sparkles från IsaDora och glitter nr 47 från Depend samt två svampar för gradientapplicering av glitter.

Jag gissar att det blir en hel del glitter de närmaste dagarna.

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: