onsdag, juli 20, 2011

China Glaze - Frosty

Här kommer resultatet av nagellacken jag hade med mig. Det blev en hastmanikyr vilket också syns på bilderna. Jag målade tre lagen med CG Frosty för att få det något mindre opakt men kunde så klart inte vänta de extra minuterna det tar för lacket att torka helt så jag svampade på CG Fairy Dust alldeles för tidigt vilket gjorde manikyren lite grynig och bubblig på sina ställen. På med mer glitter (CG Nova) för att dölja det värsta och sen överlack.

Kombinationen av haloglittren Fairy Dust och Nova är väldigt effektfull och bilderna gör lacken verkligen inte rättvisa. De är mycket vackrare och har ett större djup i sig än vad jag kan visa med mina bilder. Skulle ni köpa dessa lack så skulle ni inte bli besvikna det kan jag lova! Jag köpte mina på TransDesign.

DSCF3767
Baslack: Scratch - No Dry Nails. Ett lager.
Lack: China Glaze - Frosty. Tre lager.
Dekoration: China Glaze - Fairy Dust. Ett lager. China Glaze - Nova. Ett lager. Applicerad med svamp.
Överlack: Orly - Won't Chip. Ett lager.
Vårdande: Scratch - Nail Food
DSCF3774

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: