tisdag, september 25, 2012

Gina Tricot - Viva Glam

Eftersom jag fick så mycket tipwear av det snabbtorkande lacket på manikyren jag visare tidigare idag så bestämde jag mig för att svampa lite på tipparna. Det fixar vilken tipwear/slitning som helst. Skulle inte klara mig utan svamptekniken!

Lacket som får agera plåster är Gina Tricot - Viva Glam. Detta lack var rätt omtalat när det kom. Jag har visat det tidigare men då som stämpling (vilket det inte alls passade till).

DSC_3427


DSC_3429
Tyvärr råkade jag chippa ena hörnet på ringfingret innan jag tog dessa bilder. Många lager lack har den tendensen.
DSC_3429


Jag tyckte färgerna gjorde sig bra tillsammans eftersom det rödlila glassflecklacket har lite kallt i sig och Viva glam är både guld och silverfärgat.

Har ni hunnit köpa Viva Glam? För visst finns det kvar nu när Gina Tricot har utökat sin nagrellack och sminkavdelning?

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: