fredag, juli 27, 2012

Sambeställning innan lördag kl 12

Nu har China Glaze kommit till Head2Toe som Linda tipsade om igår. Det innebär att det blir en beställning därifrån istället för TransDesign.

DET BLIR BESTÄLLNING FRÅN TRANSDESIGN ÄNDÅ!!! China Glaze Bohemian kollektionen fanns för beställning där nu på eftermiddagen.

Vill ni hänga med på beställningen så skicka din beställning till mynailmania[@]gmail.com. Där vill jag veta vilka och antalet lack du vill beställa (och alla övriga varor också för den delen ;)). Sluttid för beställningar är lördagen 28/7 kl. 12.00 svensk tid. Jag kommer att bekräfta din beställning och skicka med betalningsinfo runt den tiden på lördagen. Fraktkostnader till Sverige + frakt inom Sverige tillkommer så fort jag har den informationen.

OBS!! Beställning är bindande!

Jag har själv aldrig beställt från H2T så har ni några tips så är ni välkomna att dela med er.

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

4 kommentarer:

  1. Bra initiativ, den här gången hoppar jag över, men om det blir aktuellt fler gånger vill jag säkert vara med.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helena: Det blev H2T bara för att TD inte hade fått in bohemian men när jag kollade nu så fanns de för beställning så det blir TD iaf.

      Radera
  2. Nej, blir det Head2Toe så hoppar jag nog beställningen. Du får hojta om du ska beställa från Transdesign framöver någon gång! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. FruVesa: Det blir TD i alla fall. Bohemian har kommit in nu och jag känner mig mer hemma att beställa från de även fast det finns en risk att paketet fastnar i tullen.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: