fredag, april 06, 2012

Räknas detta som påskpresenter?

Det har hänt så mycket den här veckan att jag helt enkelt inte har haft tid att blogga.

Jag har fått paket varenda dag denna vecka och ibland har det kommit fyra(!) stycken samma dag. Bland annat har jag fått en ny flaska av det här lacket. Den var precis lika dålig som den förra. Så nu bli det ett ännu argare mail till Born Pretty.

Jag har fått ett paket med massor med varuprover från tidningen Naglar I Norden som jag har prenumererat på. Tyvärr har tidningen fått läggas ner under våren eftersom de fick för få prenumeranter vilket är väldigt tråkigt såklart. De skall däremot fortsätta som en samlingssida för bland annat utbildningar och tips. Kika gärna in på sidan. Extra trist är det eftersom Naglar I Norden skulle vara med och sponsra med en årsprenumeration i en tävling jag skulle ha. Nu får jag hitta på något annat men det kommer att innehålla en del av varuproverna som NIN skickade ut i alla fall.

Jag har vunnit min andra bloggtävling hos Honi. Och hunnit få vinsten helskickad.

DSC_0574
Mycket mumsigt från Lush. En av produkterna blev visst inte med på bild.

Jag har även vunnit en tävling på Facebook hos BeautyBay. Där vann jag ett manikyrset från Mavala.

DSC_0609


DSC_0606
Det finns beskrivning på engelska också.

DSC_0608


DSC_0611


Sen har jag fått ännu ett paket från BeautyBay men det kommer jag att visa i ett eget inlägg. BeautyBay har föresten fortfarande fri frakt så är ni sugen på lite nagelrelaterade prylar kika in på deras samlingssida för naglar.

Det var väl det som var nagelrelaterat i alla fall. Pust!

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: