måndag, mars 05, 2012

Borta bra men naglarna är fortfarande stumpar.

Nu är jag på plats hemma igen efter några dagar i fjällen hos mamma och pappa. Vi har åkt skidor/snowboard, skoter och offroadkälke (bob) i skidbacken. Och ni kan ju gissa om man är lite sliten och blåslagen efter det.

Dagen innan vi åkte (onsdags) så klippte jag ner alla mina naglar till oigenkännerlighet. De är verkligen bara stumpar nu. Buhu!

Dessa dagar har naglarna vara prydda med Kleancolor - Holo Chrome som jag hade för avsikt att fota till holofredagen men när man glömmer kameran hemma är det inte så lätt.

Så vad har hänt medans jag har varit borta?

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: