söndag, februari 26, 2012

Essie Wedding Collection och Poppy-Razzi Collection

Det är väl lika bra att uppdatera på Essiefronten hos TransDesign också när jag ändå håller på.

Essies vår- och sommarkollektioner, Wedding Collection släpps 1/4 och The Poppy-Razzi Collection släpps 1/5.



Ser ni något av intresse? Påminner inte dessa nya kollektioner väldigt mycket om deras senast släppta kollektioner Tour de Finance och Resort?

Bilder lånade från TransDesign.com

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

5 kommentarer:

  1. Visst påminner dom om tidigare kollektioner, men jag tycker nog ändå att Essies Wedding Collection lockar mer än OPI:s. Det lila ser intressant ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helena: Personligen är jag inte så förtjust i bröllopskollektionerna så jag brukar skippa dem helt. Fast jag håller med om att Essies är roligare än OPI:s.

      Radera
  2. Hur många lack ryms det inom den lägsta frakten hos transdesign? Var inne igår o. beställde men det var så svårt att testa, plocka i och ur varukorgen alltså.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Minerva: Om man vill använda Small Flat Rate Box för $20 då är det 9 lack som gäller. Men om man lägger till fler än 9 artiklar i varukorgen försvinner det alternativet. Köper man små saker som man tror kan få plats (tex. nagelfil, nagellim) så får man lämna en kommentar att de skall använda flat rate box, men det är ingen garanti. Du kan kolla lite mer här http://mynailmania.blogspot.com/2011/12/flat-rate-box-pa-transdesign.html

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: