måndag, september 05, 2011

Paket från TransDesign

Fick mitt efterlängtade paket från TransDesign idag. Det var stort. Alltså STORT.

Sambon tyckte att jag skulle fota med en tändsticksask brevid som referens. Nördig som jag är så kunde jag inte låta bli :)

Liten tändsticksask - stort paket.

Inget trevligt bemötande.

"Jaha, hur mycket har gått sönder?"

Bådar inte gott.



Jahapp. Hela flaskan trasig.
Börja med att rengöra flaskorna.
Tyvärr fick jag börja med att plocka ur en trasig flaska. Det var Color Club - Alter Ego som hade gått sönder. Så nu får den gå tillbaka på önskelistan. Bhuhu! Kan fortsätta med att berätta att två lack fattades. Det var ett riktigt måndagsexemplar som kom. Har inte haft problem med TransDesign tidigare så jag blev lite besviken. Hur har era beställningar från TD varit?

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

6 kommentarer:

  1. Jag har alltid fått bra grejer från TD, men jag har inte beställt där sen de flyttade / klonade sig till systersiten nailsupplies.us Har dock hört att de tidigare haft problem med dålig packning men det var länge sen. Men de kanske bytt ägare igen i samband med flytten...

    SvaraRadera
  2. Cactus: Jag har aldrig beställt från nailsupplies. Funkar den sidan bra? Är frakten lika dyr där som på TD?

    Jag mailade TD igår kväll om detta och fick svar redan under förmiddagen. De meddelade att de hade återbetalat pengarna för lacken. Ganska snabb service ändå. Trots att jag hellre hade fått lacken skickade till mig.

    SvaraRadera
  3. Det var ju bra kundservice iaf! Då kan det vara okej om det händer en enstaka gång...
    Jag har själv inte beställt från nailsupplies än, bara tittat över siten, men jag har hört andra som gjort det med bra resultat. Frakten beräknas enkelt så fort man lagt saker i varukorgen om man är inloggad. När jag slängde ett öga verkade det helt okej fraktpriser iaf.

    SvaraRadera
  4. Cactus: Det låter bra. Ska ha sidan i åtanke när det är dags för nästa beställning (vilket kommer att bli ungefär när helvetet har frysit till is med tanke på allt jag har beställt i det senaste). Mutter.

    SvaraRadera
  5. Vad tråkigt med den trasiga flaskan. Jag hade blivit så arg om jag hade behövt göra rent en massa flaskor sådär.. blä.

    Jag beställer nästan alltid från TD/NS och det funkar toppen varje gång. Tror att du bara hade ruskig otur där.

    SvaraRadera
  6. Chaosophia: Jag tror också att jag bara hade otur. Fick som sagt svar på mitt mail snabbt och skulle få pengarna tillbaka (de få ören det blev).

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: