fredag, september 02, 2011

Min nagelförvaring

Jag är fortfarande utan kamera. Men jag tänkte i alla fall berätta hur min nya nagellacksförvaring ser ut.

Jag skippade både Helmer och Alex och gick istället på Billy och Kassett.

Smal Billy i svartbrunt.

Förvaring Kassett i svart.
Tidskriftsamlare Kassett i svart.

Varje märke (nästan) får en egen låda och på det här viset får jag även plats med all nail art och mina nageltidningar också. Wiihii!

Jag har sedan tidigare en normalstor Billy för mina skolådor som också är Kassett i olika storlekar och färger. Kanonbra sätt att få ordning på skönheterna :D

Bilder kommer från Ikea.

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: