lördag, september 10, 2011

Gigantopaket från TD, Del 1

Nu äntligen kommer innehållet i paketet från TD. Jag kommer att dela upp innehållet på två inlägg. Dels det min syster beställde och dels det jag beställde.

Vi börjar med det min syster beställde.

Glitter från New York. Vet inget om märket så jag kan inte uttala mig.

Purple Glitter, Fushia Glitter och Lime Glitter.

Glitter och shimmer från Amour.

Green Glitter, Black Glitter och Central Park Green. Den sistnämnda ser verkligen supersnygg ut i flaskan.

Mera glitter. Nu från Orly.

Ett rosa hologlitter Fifty-Four, silvrigt hologlitter Prisma Gloss Silver och kornblått foilliknande lack som heter Witch's Blue.

Ett glitter och två bonuslack.

Rödrosa cremelacket Seduce Me från China Glaze är ett bonuslack, precis som turkosa lacket It's Up To Blue. I mitten finns det välkända glitterlacket Atlantis.

Helt otippat kommer det lite mer glitter - från Color Club.

Ruby Slippers är ett rött glitterlack i röd bas och Tru Passion är ett lila glitterlack i genmskinlig bas. Blir sugen på båda för de ser jättesnygga ut!
2 stycken hjul med rhinestones. Detta är inte äkta "salongskristaller" utan i plast.
Så. Det var det. Fanns en hel del lack där som jag själv skulle vilja lägga vantarna på. Bland annat Color Clubs glitter samt Orlys kornblå lack. Hade jag inte beställt ett eget exemplar av China Glaze Seduce Me så hade det stått högt upp på nästa inköpslista.

Min syster hade även beställd två lack till (Orly) som tyvärr var restade men TD skickade med två ersättningslack istället. Dessa var China Glaze - Seduce Me och Orly - It's Up To Blue.

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: