tisdag, augusti 16, 2011

Ooops

Alltså. Jag skulle ju inte köpa fler nagellack denna månad. Speciellt inte eftersom jag inte har någon bra förvaring till de jag redan har. Just nu ligger mina nagellack utspridda överallt. Det är en plåtburk här, en plastpåse där osv. Kan ju försvara mig med att jag bara beställde 12 stycken lack den här gången. (Karaktär, vad är det?)

Det blev bland annat Treasure Island som Sminkan visar upp. Det blev även ett LA Girl - Glitter Addict. Vilken av dem det blev får ni se när paketet kommer.

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

3 kommentarer:

  1. jag råkade klicka hem 9 lack från bj igår. sånt händer.

    SvaraRadera
  2. Visst är det svårt att låta bli? Om inte jag har ett paket på väg så känns det så tomt på något sätt. Kanske borde tänka igenom mitt beroende lite. :D

    SvaraRadera
  3. Anna: Jag tror att en STOR beställning från TD kommer att hända väldigt snart.

    Pamsan: Haha! Precis så känner jag också! Vilken eufori man känner när man har ett paket att vänta på.... Undrar om det finns anonyma nailaholics?!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: