söndag, augusti 21, 2011

Datorer och naglar

Jag har alltid varit intresserad av datorer. Både hårdvara och mjukvara och har även jobbat som datortekniker i mina dar. Som alla vet så får tjejer med långa naglar alltid utstå lite fler gliringar i ett mansdominerat yrke och så var det även här. Jag kontrade alltid med att "små händer är bättre i trånga utrymmen och jag kan använda naglarna både att fiska upp tappade skruvar och att skruva i dem". Sånt brukar få tyst på de flesta "grå gubbar".

Hur som helst. Det jag ville komma till är att jag har startat en sida för My Nail Mania på Facebook. Det är ett litet test i hur man kan använda sociala medier och inget storhetsvansinne som kanske kan tyckas. Ni får gärna gilla sidan och därmed få uppdateringar, länkar, bilder och även veta lite mer om vem jag är på ett och samma ställe.

Vi ses!
Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: