torsdag, juni 30, 2011

China Glaze - Go Go Pink

Försökte mig på en fransk manikyr sist jag målade naglarna men det ville sig inte alls så jag fick börja om från början igen. Valde då en somrig men ändå ganska neutral manikyr. det rosa lacket från China Glaze var ganska rinnigt och trots tre lager blev det inte helt täckande. Färgen var dock superfin och precis så bubbelgumsrosa som jag gillar när jag bara har en färg. Eftersom lacket blev lite stripigt så fick min räddare i nöden China Glaze - Nova lägga sin skyddande slöja över mina naglar.


DSCF3557
Utan blixt.

Baslack: Depend - Panthenolstärkare. Ett lager.
Lack: China Glaze - Go Go Pink. Tre lager.
Dekoration: China Glaze - Nova. Ett lager.
Överlack: Orly - Won't Chip. Ett lager.
Vårdande: Scratch - Nail Food.


 
DSCF3558
Med blixt.













































Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: