onsdag, juni 08, 2011

Dekorationer

Eftersom jag inte har målat om mina naglar, trots flagnat lack och chippade naglar sedan i söndags så bjuder jag på ett inlägg om mina dekorationsfavoriter istället. Jag är ett stort fan av glitter som ni säkert redan har märkt och anser att när det kommer till naglarna går det inte att få för mycket av den varan. Som oftast använder jag något slags glitterlack som jag applicerar med svamp (vanlig kökssvamp som jag har klippt i mindre bitar) eller med en tunn pensel. Stenar eller rhinestones har jag använt i många år men har nästan slutat helt med det - varför vet jag inte för jag tycker det är väldigt snyggt. Jag har även nyligen upptäck stråglitter som jag bara älskar! Köpte ett set med 24 burkar på tradera för några veckor sedan och här kan man se en variant på hur en manikyr kan se ut.

DSCF3045
Stenar/Rhinestones i 12 olika färger.

DSCF3046
Blomformade stenar/rhinestones.

Dessa produkter är köpt på Ebay, burkarna kommer från Panduro.

Nu senast köpte jag två flaskor med stamping-lack, 25 plattor med stämpelmönster samt stämpel och skrapa som jag har bloggat om tidigare.

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: