lördag, maj 21, 2011

Mitt senaste lackköp

Mitt senaste lackköp blev tre lack från China glaze från Tradera.se

DSCF3034

Lacken heter;
892 Frosty.
814 Sunshine.
806 Cosmic.

Jag har än så länge bara hunnit testa Sunshine och Frosty. Sunshine la jag utan överlack för att se hur tåligt det var och det började chippa redan dag två. Lack med lite större glitter i brukar kunna chippa eller flagna tidigare än "rena" lack. Etersom jag inte har testat det med ett överlack så gissar jag att det håller betydligt bättre då.

Frosty var precis det lack jag har letat efter. Ett ljust romantiskt lack med mycket lyster i.

Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: