måndag, juli 11, 2011

Att vända en lackbesvikelse

Jag har spenderat tre nätter i husvagn mitt ute i ingenstans utan någon som helst täckning i helgen. Väldigt skönt!

Gjorde en enkel manikyr med bara ett enda nagellack innan vi åkte. Det är verkligen inte likt mig att bara använda ett lack. Jag vill ha minst två, helst tre olika innan jag är nöjd. Jag valde dock ett lack som jag inte hade hunnit testa än. Jag hade bävat lite för det om jag skall vara helt ärlig. Jag blev nämligen besviken på det när paketet från TransDesign kom - lacket såg verkligen inte ut som på hemsidan. Nu när jag har testat det är jag hur nöjd som helst!

Lacket är ett rödvinbärs-rött lack med rödarosa glass flecks i. Det är inte helt opak så ett underklädeslack typ Zoya Touch Collection skulle nog sitta fint under.

DSCF3630
Baslack: Scratch - No Dry Nails. Ett lager.
Lack: China Glaze - Rasberry Festival. Två lager.
Överlack: Orly - Won't Chip. Ett lager.
Vårdande: Scratch - Nail Food. 

DSCF3632
Inte en tillstymmelse till penselränder.
DSCF3631
Svårt att få fram glittret.
Bilder © My Nail Mania om inget annat anges.

2 kommentarer:

  1. Jag tyckte nog att detta inte riktigt var så fint som jag väntade mig på nageln. Jag förväntade mig mer skimmer och bling liksom.

    SvaraRadera
  2. Åh. Jag tyckte det var jättefint men å andra sidan hade jag ganska låga förhoppningar när inte färgen stämde så bra med den på hemsidan.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social

Search

Translate

Followers

Popular

Comments

Archive

Traffic

Totalt: